4. aprill 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Miks ma osalesin kohtingusaates “Vali mind!”

MediaComi äriarenduse ja klienditeeninduse direktor Olga Peresild osales viimase kuu jooksul Kanal 2 saates “Vali mind!”. "See oli minu jaoks paras avantüür," ütleb Olga ja räägib, miks ta telesaatesse läks ja mida sealt õppis.

Kevadel on üks suur eelis: ta lausa nõuab, et jätaksime kõrvale kõik vanad asjad ja rutiinid ning täidaksime tekitatud ruumi millegi uue ja värskega. Ka mina sain inspiratsiooni päikesepaistelisest nädalavahetusest ning otsustasin jagada teiega üht huvitavat kogemust. See oli põnev, kuid küllaltki riskantne eksperiment. Nimelt otsustasin ühel päeval panna ennast väga teistmoodi situatsiooni – võtsin vastu pakkumise osaleda Kristjan Jõekalda juhitavas populaarses kohtingusaates “Vali mind!”. Formaat on lihtne: saates on laua taga 30 naist (sh mina), kelle eest käivad läbi mehed. Kui mees pole naise maitse, siis vajutab ta nuppu ehk annab korvi. Kui mees tundub naisele sümpaatne ja ta otsustab lõpuni mängida, võib ta selle mehega nädalasele soojamaareisile sõita.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com