• 04.04.12, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks ma osalesin kohtingusaates “Vali mind!”

MediaComi äriarenduse ja klienditeeninduse direktor Olga Peresild osales viimase kuu jooksul Kanal 2 saates “Vali mind!”. "See oli minu jaoks paras avantüür," ütleb Olga ja räägib, miks ta telesaatesse läks ja mida sealt õppis.
Kevadel on üks suur eelis: ta lausa nõuab, et jätaksime kõrvale kõik vanad asjad ja rutiinid ning täidaksime tekitatud ruumi millegi uue ja värskega. Ka mina sain inspiratsiooni päikesepaistelisest nädalavahetusest ning otsustasin jagada teiega üht huvitavat kogemust. See oli põnev, kuid küllaltki riskantne eksperiment. Nimelt otsustasin ühel päeval panna ennast väga teistmoodi situatsiooni – võtsin vastu pakkumise osaleda Kristjan Jõekalda juhitavas populaarses kohtingusaates “Vali mind!”. Formaat on lihtne: saates on laua taga 30 naist (sh mina), kelle eest käivad läbi mehed. Kui mees pole naise maitse, siis vajutab ta nuppu ehk annab korvi. Kui mees tundub naisele sümpaatne ja ta otsustab lõpuni mängida, võib ta selle mehega nädalasele soojamaareisile sõita.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele