Ainult tellijatele
4. aprill 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks ma osalesin kohtingusaates “Vali mind!”

MediaComi äriarenduse ja klienditeeninduse direktor Olga Peresild osales viimase kuu jooksul Kanal 2 saates “Vali mind!”. "See oli minu jaoks paras avantüür," ütleb Olga ja räägib, miks ta telesaatesse läks ja mida sealt õppis.

Kevadel on üks suur eelis: ta lausa nõuab, et jätaksime kõrvale kõik vanad asjad ja rutiinid ning täidaksime tekitatud ruumi millegi uue ja värskega. Ka mina sain inspiratsiooni päikesepaistelisest nädalavahetusest ning otsustasin jagada teiega üht huvitavat kogemust. See oli põnev, kuid küllaltki riskantne eksperiment. Nimelt otsustasin ühel päeval panna ennast väga teistmoodi situatsiooni – võtsin vastu pakkumise osaleda Kristjan Jõekalda juhitavas populaarses kohtingusaates “Vali mind!”. Formaat on lihtne: saates on laua taga 30 naist (sh mina), kelle eest käivad läbi mehed. Kui mees pole naise maitse, siis vajutab ta nuppu ehk annab korvi. Kui mees tundub naisele sümpaatne ja ta otsustab lõpuni mängida, võib ta selle mehega nädalasele soojamaareisile sõita.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700