• 28.03.12, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki tammepuu vestab lugusid ka internetis

Turunduse planeerimisel ei maksa ära unustada kampaaniasaite, mille oskuslik kasutamine võib osutuda äärmiselt efektiivseks. Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Kommenteerivad Ines Estrin, Rain Pikand ja Mihkel Ambre.
Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Division ja Division Interactive (DIA) on loonud alates sügisest kolm tammemaailmal põhinevat kampaaniasaiti, millest asjaosalised ka täpsemalt rääkida oskavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele