Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Swedbanki tammepuu vestab lugusid ka internetis
Turunduse planeerimisel ei maksa ära unustada kampaaniasaite, mille oskuslik kasutamine võib osutuda äärmiselt efektiivseks. Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Kommenteerivad Ines Estrin, Rain Pikand ja Mihkel Ambre.
Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Division ja Division Interactive (DIA) on loonud alates sügisest kolm tammemaailmal põhinevat kampaaniasaiti, millest asjaosalised ka täpsemalt rääkida oskavad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.