• 28.03.12, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki tammepuu vestab lugusid ka internetis

Turunduse planeerimisel ei maksa ära unustada kampaaniasaite, mille oskuslik kasutamine võib osutuda äärmiselt efektiivseks. Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Kommenteerivad Ines Estrin, Rain Pikand ja Mihkel Ambre.
Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Division ja Division Interactive (DIA) on loonud alates sügisest kolm tammemaailmal põhinevat kampaaniasaiti, millest asjaosalised ka täpsemalt rääkida oskavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele