• 28.03.12, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki tammepuu vestab lugusid ka internetis

Turunduse planeerimisel ei maksa ära unustada kampaaniasaite, mille oskuslik kasutamine võib osutuda äärmiselt efektiivseks. Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Kommenteerivad Ines Estrin, Rain Pikand ja Mihkel Ambre.
Peaaegu aasta tagasi lansseeris Swedbank uue animatsioonipõhise reklaamikontseptsiooni. Nüüdseks on nukufilmist tuntud loomad kohanenud ka veebieluga ja löövad kaasa justnimelt kampaaniasaitidel. Division ja Division Interactive (DIA) on loonud alates sügisest kolm tammemaailmal põhinevat kampaaniasaiti, millest asjaosalised ka täpsemalt rääkida oskavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele