• 02.02.12, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülevaade kevadel Ida-Euroopas toimuvatest reklaamifestivalidest

Eesti agentuuridel on minevikus läinud korda Ida-Euroopa festivalidelt päris palju auhindu koju tuua. Masuga koos kadus aga komme end rahvusvahelisel areenil proovile panna. Ehk oleks just nüüd õige aeg läbilöögiks? Uurisime festivalide korraldajatelt, mis neil sel aastal plaanis on.
Best Marketing teeb siinkohal ülevaate olulisematest reklaamifestivalidest Ida-Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele