• 01.12.11, 14:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri Kriisemann: jaga partneriga sama hobi

Kuna Eestis tunnevad kõik kõiki, on äripartneriga hea läbirääkimisi pidada, kui jagad temaga sama hobi, rääkis EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.
„Eesti väiksuses on oluline, et ostad teenust ettevõttest, kes on ka sinu klient. Nii saad kliendiga paremini läbi rääkida,“ tutvustas Kriisemann võimalusi, kuidas luua äriklientidega paremaid suhteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele