• 25.11.11, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kõnetab Saksa kultuurituristi Pärdi ja Järviga

Saksamaal algas kolmenädalane turismikampaania, mis kutsub sakslasi Eestisse kultuuripuhkusele. EASi turismiarenduskeskuse Saksa kampaania partneriteks on reklaamiagentuur Tank ja meediaagentuur Meediapool Vizeum.
Kampaania keskendub Nordrhein-Westfaleni liidumaa ja selle suuremate linnade, Düsseldorfi ja Kölni elanikele. Kampaania sihtgrupiks on üle 45-aastased ajaloo- ja kultuurihuvilised, haritud ja pigem kõrgema sissetulekuga sakslased, keda kõnetatakse sealses kultuuriruumis tuntud Eesti kultuuritegijatega nagu helilooja Arvo Pärt, dirigent Paavo Järvi, disainer Liina Viira, aga ka Saksamaal resideeriv Eesti päritolu dirigent Kristiina Poska ja „Polli päevikutes“ mänginud tuntud saksa näitleja Edgar Selge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele