• 16.11.11, 18:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Allahindlus on lihtsaim viis kunde poodi meelitada, aga kas kõiki tooteid on mõtet odavalt ära anda?

Eestlased järgivad allahindlusi tähelepanelikumalt kui kunagi varem. Iga neljas inimene on nõus teise poodi minema, et kampaaniast osa saada. WAZZAP? kaubandusturunduse seminaril leiti, et allahindlustega ei tohi kindlasti liiale minna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele