• 11.11.11, 07:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premia: Kui Eesti tahab tungida Skandinaaviasse, on ainus võimalus teha private labelit

Kui Eesti tahab tungida Skandinaaviasse, on ainus võimalus teha private labelit, kuid selle peale ei saa oma ärimudelit üles ehitada, rääkis Premia turundusdirektor Katre Kõvask eilsel konkurentsipäeval.
Mõni aeg tagasi tuli teade, et Unilever tahab Ingmani ära osta. Siis jääb Soome jäätiseturule vaid kaks suurt tegijat. 80% jaekaubandusest on kahe suure keti käes, kelle käes on ka 60% horeca sektorist, rääkis Kõvask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele