Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Internetireklaami ROI on telereklaamist kõrgem
Online-reklaam toob kiirema müügikasvu ja kõrgema lühiajalise investeeringutasuvuse (ROI) kui telereklaam, näitas GfK meedia efektiivuse uuring. Võrreldi kaheksat tarbekaupade (FMCG) reklaamikampaaniat, et saada teada, missugune meedia-mix annab tulemusi kiireks müügikasvuks ja seeläbi turundusinvesteeringute tagasiteenimiseks.
Üks uuringu peamisi järeldusi oli, et online meediasse tehtavad investeeringud on võrreldes offline'iga lühiajaliste müügieesmärkide saavutamisel kasumlikumad. Online-meedia keskmine ROI on 75%, printmeedial 66%, outdooril 53% ja telereklaamil 43%.
Internetis näidatav videoreklaam tõi investeeringutelt keskmiselt tagasi 81% (YouTube'i reklaami ROI 84%), mis on pea kaks korda kõrgem tavalisest telereklaamist.