• 11.11.11, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami ROI on telereklaamist kõrgem

Online-reklaam toob kiirema müügikasvu ja kõrgema lühiajalise investeeringutasuvuse (ROI) kui telereklaam, näitas GfK meedia efektiivuse uuring. Võrreldi kaheksat tarbekaupade (FMCG) reklaamikampaaniat, et saada teada, missugune meedia-mix annab tulemusi kiireks müügikasvuks ja seeläbi turundusinvesteeringute tagasiteenimiseks.
Üks uuringu peamisi järeldusi oli, et online meediasse tehtavad investeeringud on võrreldes offline'iga lühiajaliste müügieesmärkide saavutamisel kasumlikumad. Online-meedia keskmine ROI on 75%, printmeedial 66%, outdooril 53% ja telereklaamil 43%.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele