• 11.11.11, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

24% ettevõtetest plaanib tuleval aastal kommunikatsioonikulutusi suurendada

Kommunikatsiooniettevõte In Nomine viis kolmandat korda läbi suhtekorralduse kvaliteedi uuringu alates 5 miljoni eurose käibega organisatsioonide seas. Uuringus osales 79 Eesti firmat, pooled vastajatest olid tippjuhid. Uuring viidi läbi küsitlusena internetikeskkonnas.
Uuringu järgi jätab 70% ettevõtetest tuleval aastal oma kommunikatsioonikulud samaks, 24% suurendab ja 6% vähendab. Võrreldes eelmise aastaga on poole väiksem nende ettevõtete arv, kes pole kasutanud ega plaanigi lähiajal kasutada kommunikatsiooniteenust. See näitab, et turg on kasvanud. 28% vastanutest kasutavad kommunikatsiooniettevõtte teenust regulaarselt vähemalt kord kuus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele