• 11.11.11, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

24% ettevõtetest plaanib tuleval aastal kommunikatsioonikulutusi suurendada

Kommunikatsiooniettevõte In Nomine viis kolmandat korda läbi suhtekorralduse kvaliteedi uuringu alates 5 miljoni eurose käibega organisatsioonide seas. Uuringus osales 79 Eesti firmat, pooled vastajatest olid tippjuhid. Uuring viidi läbi küsitlusena internetikeskkonnas.
Uuringu järgi jätab 70% ettevõtetest tuleval aastal oma kommunikatsioonikulud samaks, 24% suurendab ja 6% vähendab. Võrreldes eelmise aastaga on poole väiksem nende ettevõtete arv, kes pole kasutanud ega plaanigi lähiajal kasutada kommunikatsiooniteenust. See näitab, et turg on kasvanud. 28% vastanutest kasutavad kommunikatsiooniettevõtte teenust regulaarselt vähemalt kord kuus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele