Kommunikatsiooniettevõte In Nomine viis kolmandat korda läbi suhtekorralduse kvaliteedi uuringu alates 5 miljoni eurose käibega organisatsioonide seas. Uuringus osales 79 Eesti firmat, pooled vastajatest olid tippjuhid. Uuring viidi läbi küsitlusena internetikeskkonnas.
Uuringu järgi jätab 70% ettevõtetest tuleval aastal oma kommunikatsioonikulud samaks, 24% suurendab ja 6% vähendab. Võrreldes eelmise aastaga on poole väiksem nende ettevõtete arv, kes pole kasutanud ega plaanigi lähiajal kasutada kommunikatsiooniteenust. See näitab, et turg on kasvanud. 28% vastanutest kasutavad kommunikatsiooniettevõtte teenust regulaarselt vähemalt kord kuus.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.