• 06.10.11, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: Milliseid sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad?

Best Marketing viis Best Internet 2011 jaoks läbi uuringu Eesti sotsiaalmeedia olukorrast.
Kuna lavalt kõike ette kanda ei jõudnud, siis avaldame siinkohal väikese ülevaate Eesti populaarseimate Facebooki ärikategooria lehtede (metrix.station.ee andmetel) postituste sisust. Saate teada, kui tihti ja millise sisuga sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele