• 06.10.11, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: Milliseid sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad?

Best Marketing viis Best Internet 2011 jaoks läbi uuringu Eesti sotsiaalmeedia olukorrast.
Kuna lavalt kõike ette kanda ei jõudnud, siis avaldame siinkohal väikese ülevaate Eesti populaarseimate Facebooki ärikategooria lehtede (metrix.station.ee andmetel) postituste sisust. Saate teada, kui tihti ja millise sisuga sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele