6. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kutsub Soome kultuurigurmaane külla

Kultuurikahvel

EASi turismiarenduskeskus käivitas Soomes kampaania „Tuliko kulttuurinälkä?“ (e.k „Kas tuli kultuurinälg?“), mis kõnetab põhjanaabritest kultuurituriste, et tutvustada neile Eesti olulisemaid kultuurisündmusi ning tekitada huvi neist osa saada.

5. - 26. septembrini kestva kampaania fookuses on sügisesed kultuurisündmused, disain ja Eesti parimad toidukohad. Kampaaniat rahastab EAS Euroopa Regionaalfondi vahenditest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700