Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti kutsub Soome kultuurigurmaane külla
Kultuurikahvel
EASi turismiarenduskeskus käivitas Soomes kampaania „Tuliko kulttuurinälkä?“ (e.k „Kas tuli kultuurinälg?“), mis kõnetab põhjanaabritest kultuurituriste, et tutvustada neile Eesti olulisemaid kultuurisündmusi ning tekitada huvi neist osa saada.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.