Swedbanki turundusjuht Lola Tehver ja turundusosakonna juhataja Ines Estrin Best Marketing Club hommikuseminaril 24. augustil 2011
24. augusti Best Marketing Club hommikuseminaril rääkis Swedbanki turundusest ja uuest reklaamikontseptsioonist Swedbanki turundusosakonna juhataja Ines Estrin, kes juhib panga turundust alates 2008. aastast. Ines on kuulunud Swedbanki meeskonda alates 1995. aastast, kokku on ta Swedbankis töötanud 16 aastat. Lisaks Inesele olid Swedbanki poolt klubihommikule tulnud ka korporatiivsuhete juht Kristiina Tamberg ning Lola Tehver, kes vastutab igapäevapanganduse ja püsikliendi segmendi turunduse eest ja Kätlin Kütt, kes tegeleb pikaajaliste finantseerimistoodete, varakindlustuse ning kuldkliendi segmendi turundusega.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.