24. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Romeo Smirnov: ’’Eesti Post on oma uute infologistika teenustega traditsioonilisest reklaammaterjalide kandja rollist edasi liikunud’’

Põhjuseid, miks sinu konkurent on edukam, on kindlasti mitmeid. Näiteks on konkurendi bränd tugevam, tema tootel on mingi oluline funktsionaalne omadusi mida sinu omal pole, tal on parem müük jne. Tegelikult on paljude eeliste tekitamise taga teinekord tõhusam kommunikatsioon. Sinu konkurendi sõnum lihtsalt jõuab paremini kliendini ja seeläbi on tal võimalik mõjutada kliendi hoiakuid ning ostukäitumist. Tema sõnumid on täpsemalt sihitud, ta tunneb paremini sihtrühma ja ei kuluta liigselt laiema auditooriumiga suhtlemisele vms. Kuidas seda teha ning ise konkurenti edestada, sellest räägib Eesti Posti infologistika divisjoni müügijuht Romeo Smirnov.

Mõni aeg tagasi oli meil juttu ettevõtete kliendiaadresside kehvast kvaliteedist ja Eesti Posti soovitustest, mida ette võtta. Mis on muutunud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700