Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Kaubamaja pakub tööd Partnerkaardi arendusjuhile
Partnerkaart on Tallinna Kaubamaja kontserni ettevõtete ühine lojaalsusprogramm. Otsime PARTNERKAARDI ARENDUSJUHTI, kelle tööülesandeks on programmi arendus- ja turundustegevuse juhtimine.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.