• 03.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IDEAs asus tööle Evelin Pullerits

Esmaspäevast, 1. augustist, töötab reklaamiagentuuri IDEA strateegiajuhina Evelin Pullerits, kellel on pikaajaline kogemus meediategevuste strateegilisel planeerimisel. Tema korraldatud kampaaniad Rimile ja SEB-le on võitnud mitu Aasta Meediateo auhinda ning Meedia ja integreeritud kampaaniate Kuldmuna.
IDEA tegevjuht Evelin Mägioja rõõmustab, sest Evelin Pulleritsu näol on IDEA-ga liitunud kommunikatsioonivaldkonna tugev spetsialist. "Evelini laialdased teadmised ja kogemused võimaldavad meil senisest veelgi paremini täita oma eesmärki: pakkuda klientidele kolmes Balti riigis kogu kommunikatsiooniteenuste valikut," ütles Mägioja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele