• 29.06.11, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe: ''Cannes Lionsi kasutegur on nälja tekitamine''

Cannes Lionsi festivali põhiline kasutegur on minu silmis nö nälja või siis isu tekitamine. Nälg luua midagi sellist, mida pole varem tehtud. Midagi sellist, mis paneb inimesi mõtlema, naeratama, irvitama, nutma, vihastama... mida iganes, peaasi, et ei jätaks ükskõikseks. Midagi sellist, mis suudab muuta inimeste hoiakuid ja tõekspidamisi ning eelarvamusi. Paremuse poole. Isu teha tööd, mille üle võiks uhkust tunda. Nii töö tegija kui ka tellija.
Loomulikult on kaugele näha, et üsna pirakas osa esitatud töödest on ghost, aga lõbus loomepuhang võib ka väikese pettuse üles kaaluda. Kui me usume, et see on ülla eesmärgi nimel teha tulevikus päriselt selliseid töid. Nii võib reklaamiorgiat käsitleda ka väikestviisi kunstifestivalina. Seminare ja workshoppe oli taas nii ja naasuguseid. Oli häbitut ja ebaintelligentset ekshibitsionismi nagu igal aastal, aga tänavu vahest isegi vähem. Palju käidi ühe ja sama palava pudru ümber, ainult erinevaid trajektoore mööda. Kreatiivsuse ja inspiratsiooni lätted, crowdsourcing, sots-tehnorevolutsioon jne. Aga vahest tuleb ka vanad tõed üle korrata, sest need kipuvad ära ununema. Nagu näiteks sõltumatute agentuuride tagasihoidlikult siiral ja meeleolukal esitlusel Elephant Cairo looja poolt tehtud lihtne meenutus: “Reklaam pole raketiteadus”.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele