28. juuni 2011
Ainult tellijatele

Idea loovjuht Tanel Kuningas: ''Cannes'is tasub käia selleks, et veenduda, et maailm on päriselt ka olemas''

Olin Cannes'i osas neitsi - see oli esimene kord, kuid võin nüüd kindlalt väita, et see ei jää viimaseks. See on ülivajalik kogemus kapseldumise vältimiseks, "suure maailma" uudiseid võib ju lugeda, kuid hoopis teine asi on neid asjaosaliste endi suust kuulda. Teemad nagu "mida lähitulevik toob", "täielik integreeritus", "mobiiliturundus" - nende ette aimamiseks ei pea olema raketikirurg, kuid, nagu öeldud, kohapeal kogetud intensiivse annusena lööb see kõik mõtteteed pauguga lahti.

Kõrvalepõikena, väga sooja tunde südamesse jättis ka see, kuidas noort Nick Jonast laval peedistati.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700