• 29.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea loovjuht Tanel Kuningas: ''Cannes'is tasub käia selleks, et veenduda, et maailm on päriselt ka olemas''

Olin Cannes'i osas neitsi - see oli esimene kord, kuid võin nüüd kindlalt väita, et see ei jää viimaseks. See on ülivajalik kogemus kapseldumise vältimiseks, "suure maailma" uudiseid võib ju lugeda, kuid hoopis teine asi on neid asjaosaliste endi suust kuulda. Teemad nagu "mida lähitulevik toob", "täielik integreeritus", "mobiiliturundus" - nende ette aimamiseks ei pea olema raketikirurg, kuid, nagu öeldud, kohapeal kogetud intensiivse annusena lööb see kõik mõtteteed pauguga lahti.
Kõrvalepõikena, väga sooja tunde südamesse jättis ka see, kuidas noort Nick Jonast laval peedistati.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele