Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cannes Lions 2011 filmikategooria Grand Prix võitis Nike'i ''Write the Future''
Nädalavahetusel lõppenud loovusfestivali Cannes Lions 2011 viimasel auhinnagalal jagati lõvisid reklaamfilmi ja reklaamikampaaniate kategooriates. Cannes Lions 2011 Film Grand Prix läks Hollandisse Wieden+Kennedy Amsterdamile Nike'i "Write the Future" eest. Žürii esimees, Y&R'i globaalne loovjuht Tony Granger nimetas seda tööd ajatuks:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]