8. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Estraveli hitiks osutunud kliendihankekampaaniast ''Kevadloos''

Estraveli ja OKIA koostöös läbi viidud edukas kliendihankekampaania tõestab, et alati pole turunduses vaja jalgratast leiutada. Vanale ja sissetöötanud skeemile tuginedes loodud kampaania „Kevadloos” tõi ettevõtte postiloendisse juurde ligi 28 000 uut e-posti aadressi.Paralleelselt kahes keeles toimunud kampaanial oli kaks eesmärki. Põhieesmärgina soovisime kasvatada Estraveli postiloendit (enne kampaaniat u 63 000 kontakti) vähemalt 10 000 uue kontakti võrra. Kuna kampaania oli integreeritud Facebookiga, soovisime paralleelselt suurendada ka fännide arvu Facebookis.

Kampaaniatulemused olid nii head, et üllatasid ka meid ennast – eesti postiloendit kasvatasime 41% võrra ja vene postiloendit 103% võrra. Kokku kogusime ligi 28 000 uut e-posti aadressi ning Facebooki fänne lisandus u 5500. See tähendab, et ületasime seatud eesmärki peaaegu kolmekordselt.

Kampaania kanalid

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700