• 13.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ja Elion uuendasid välimust ja tulid turule uute pakkumistega

EMT ja Elion teatasid eile oma logode muutmisest emafirma TeliaSoneraga sarnasteks ning mitmetest soodsatest pakkumistest, millega ühiselt välja tullakse. Uuenenud on Elioni koduleht www.elion.ee ja nutiTV keskkond, uuenenud on EMT koduleht www.emt.ee  ja kõik e-keskkonnad ning ka EMT ja Elioni esindused. Eestis läks logovahetus maksma 700 000 eurot, kõigis 20 riigis kokku maksis logode ühtlustamine aga 28 miljonit eurot.
EMT logo alates 12. mai 2011, mil ettevõtte suurimaks väljakutseks saab EMT erakliendidivisjoni direktori Riho Jürvetsoni sõnutsi küsimus, kuidas olla globaalne, jäädes samal ajal lokaalseks, eestimaiseks:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele