Ainult tellijatele
12. mai 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT ja Elion uuendasid välimust ja tulid turule uute pakkumistega

EMT ja Elion teatasid eile oma logode muutmisest emafirma TeliaSoneraga sarnasteks ning mitmetest soodsatest pakkumistest, millega ühiselt välja tullakse. Uuenenud on Elioni koduleht www.elion.ee ja nutiTV keskkond, uuenenud on EMT koduleht www.emt.ee  ja kõik e-keskkonnad ning ka EMT ja Elioni esindused. Eestis läks logovahetus maksma 700 000 eurot, kõigis 20 riigis kokku maksis logode ühtlustamine aga 28 miljonit eurot.

EMT logo alates 12. mai 2011, mil ettevõtte suurimaks väljakutseks saab EMT erakliendidivisjoni direktori Riho Jürvetsoni sõnutsi küsimus, kuidas olla globaalne, jäädes samal ajal lokaalseks, eestimaiseks:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700