• 29.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimehe 2010. aasta parimaks trükireklaamiks tunnistati Rademari kampaania ''Jaht on alanud''

Postimehe reklaamižürii selgitas aprillis välja 2010. aasta parima Postimehes ilmunud trükireklaami, milleks osutus loovagentuuris Tabasco valminud Rademari kampaania "Jaht on alanud". Teisele kohale jõudis Saku Rocki 6-paki reklaam, kolmandaks Saku Rocki "Meile meeldib metall ikka". Aasta parima trükireklaami auhinnaks on Postimees pannud välja nädalase Cannes Lions reklaamifestivali paketi - ühe loovagentuurile, teise kliendile.
Rademari puhul hinnati kokku kolme reklaami, mis ilmusid seeriana novembrist detsembrini:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele