• 28.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamvõrgustik – turundaja ja agentuuri salarelv

Enne, kui asun selgitama interneti reklaamvõrgustiku võimalusi, tahaksin hingelt ära rääkida paar teemakohast momenti. On tavaline lugeda nutulaulu luhtunud veebikampaaniatest ja mittetöötavatest bänneritest. Sellest, kas bänneril klikkimine on parim moodus tasuvuse arvestamiseks, ei tahaks ma siinkohal pikalt heietada, sest mõttetut bännerit ei hakata kunagi klikkima ega märkama. Õnneks on meil olemas pädevaid loovagentuure, kes saavad siin kliendile abiks olla, kuigi tuleb tõdeda, et klient tihti ei julge lasta agentuuril ideed luua, vaid surub peale oma konservatiivse hoiaku. Olgem ausad, naeratav pensionär või loodusvaade ei tõmba online-meedia virr-varris tähelepanu. Sama kehtib flash-lahenduse kohta, kui sõnum jõuab vaatajani alles mitme hea sekundi pärast – sellised lahendused ei saagi töötada, ei klikitavuse ega nähtavuse poolest. Olles kokku puutunud ka gerilja-reklaamidega, soovitaksin turundajatel julgemalt bänneritega eksperimenteerida.
Oletame, et eelpool mainitud teemad on positiivselt kaetud, sõnum on paigas ning turundajal on vaja leida internetis sobiv kanal. Reklaamvõrgustik on mugav nii agentuurile kui ka kliendile, kes ise oma turunduskampaaniat korraldab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele