„Kristjan Seema juhtimisel tegi Tele2 bränd eelmisel aastal telekommunikatsiooni valdkonnas sama, mida SEB panganduses – seljatas senise turuliidri ning tõusis oma valdkonna meeldivaimaks brändiks*. Kristjani pikaajaline kogemustepagas teenindussektoris ja senine väljapaistev töö Tele2 brändi arendamisel tegid temast parima kandidaadi hoidmaks SEB liidripositsiooni,” lausus SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit.
Kristjan Seema sõnul on SEB Eesti turundus- ja kommunikatsiooni tegevuse juhtimine väljakutse, mis nõuab tõsist pühendumist. „SEB-l on väga tugev turundusmeeskond, kes on võitnud viimastel aastatel kõik olulisemad turundusvaldkonna auhinnad. Pank on seadnud lati väga kõrgele ning ma soovin tehtud tööd vääriliselt jätkata,“ lausus ta.