• 05.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmunal hinnatakse tänavu esmakordselt ka meedia- ja suhtekorraldustöid

Kuldmuna konkursile saavad oma töid kuni 21. aprillini esitada kõik Eesti reklaami-, meedia- ja kommunikatsiooniagentuurid, ettevõtted ja loovinimesed. Kuldmuna auhinnagala toimub 27. mail Tallinnas KUMUs.
Sellest nädalast tööde esitamiseks avatud Eesti reklaami- ja kommunikatsioonikonkurss Kuldmuna 2011 tuleb korraldajate sõnutsi ajaloo suurim – esimest aastat on Kuldmuna alla koondatud kõik kommunikatsiooniga tegelevad valdkonnad ning ühisel suurüritusel jagatakse parimatele tunnustust viies kommunikatsioonivaldkonnas kokku 38 kategoorias. Tänavu hinnatakse parimaid töid ka kahes lisandunud valdkonnas – meedias ja suhtekorralduses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele