• 23.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: raadio vs internet reisimängu reklaamimiseks

Aasta tagasi korraldasin eksperimendi, mille eesmärgiks oli välja selgitada, kas reisimängu reklaamimiseks on efektiivsem heli või pilt - kas reklaam toimib paremini raadios või paberist väljaannetes. Tulemustest saab lugeda siit.
Aasta on möödunud ja paber on oma koha loovutanud elektroonilisele meediale, mistap võtsin sel korral võrdlusesse Eesti suurimad meelelahutusportaalid Delfi.ee, Postimees.ee ja Ohtuleht.ee, raadiotest kasutasin endiselt Star FMi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele