22. märts 2011
Ainult tellijatele

Case study: raadio vs internet reisimängu reklaamimiseks

Aasta tagasi korraldasin eksperimendi, mille eesmärgiks oli välja selgitada, kas reisimängu reklaamimiseks on efektiivsem heli või pilt - kas reklaam toimib paremini raadios või paberist väljaannetes. Tulemustest saab lugeda siit.

Aasta on möödunud ja paber on oma koha loovutanud elektroonilisele meediale, mistap võtsin sel korral võrdlusesse Eesti suurimad meelelahutusportaalid Delfi.ee, Postimees.ee ja Ohtuleht.ee, raadiotest kasutasin endiselt Star FMi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700