TKlient: LeiburReklaamiagentuur: EcwadorLoovjuht: Uku NurkProjektijuht: Mairi TalvingKlipi tootja: CaviarLaulusõnad: TommyboyProduktsioon: ChaliceKiidan reklaami, mis on hõiganud ennast nädalaga vist iga inimese teadvusse.
Saiö reklaamis on seto Taarkat ja hiphoppi – klassikaline rivaalitsemise peale ülesehitatud lugu. Heliliselt on muidugi setode laul see võiduhüüd, mis läbistab uksed ja seinad ning jõuab läbi pealuu sinu ajusse isegi siis, kui sööd reklaamipausi ajal võisaiöt – saiö-saiö! See on laulujupp, mille eest pole kellelgi võimalik peitu pugeda – see saab su kätte.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.