Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Henri Jääger Leiburi reklaamist ''Saiö-saiö!''
TKlient: LeiburReklaamiagentuur: EcwadorLoovjuht: Uku NurkProjektijuht: Mairi TalvingKlipi tootja: CaviarLaulusõnad: TommyboyProduktsioon: ChaliceKiidan reklaami, mis on hõiganud ennast nädalaga vist iga inimese teadvusse.
Saiö reklaamis on seto Taarkat ja hiphoppi – klassikaline rivaalitsemise peale ülesehitatud lugu. Heliliselt on muidugi setode laul see võiduhüüd, mis läbistab uksed ja seinad ning jõuab läbi pealuu sinu ajusse isegi siis, kui sööd reklaamipausi ajal võisaiöt – saiö-saiö! See on laulujupp, mille eest pole kellelgi võimalik peitu pugeda – see saab su kätte.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.