20. märts 2011
Ainult tellijatele

NO – Unise Eesti Elu Sex Pistols

John Joseph Lydon alias Johnny Rotten korjati legendi kohaselt bändi otse tänavalt, kuna produtsendi arvates oli selli outfit lihtsalt piisavalt ülbe, et sobida solistiks bandi nimega Sex Pistols. Seda vaatamata mehe raiumisele, et laulda ta ei oska. Vähem on küsitud, kas see legend oli osa nutika produtsendi meediamanipulatsioonist, mis aitas võimendada toonast briti popi antikeha õigele sihtrühmale õige nurga alt. Ilmselt pole ma ainus, kes on kindel, et… loomulikult oli. Brittidel on teater veres.

Rääkides meisterlikult komponeeritud meediamanipulatsioonidest “meelelahutustoote” - kui kasutada ainsat, ent sobimatut üldnimetajat - turuletoomisel, siis Eestis on neid olnud vähe. Ja seda mitte põhjusel, et meedia oleks kuidagi liiga läbinägelik. Viimastest õnnestunud näidetest tasuks mainida äsjalõppenud valimisperioodil eetrisse paisatud Laura lugu “Võid kindel olla”, aga siin kerkib küsimus, kumb võitis enam: artist või erakond? Teist nägin äsja telekast - Maimiku-Tolgi tüli Kormoranide filmi eetrisselaskmise õiguse pärast. Saab näha, kas olen Maimiku meediatalendi austajana tema suhtes ka piisavalt empaatiline… Kolmandale aga tahaksin pühendada järgnevad napid read.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700