• 15.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

''Internetiturundaja lauaraamat'': veebikampaaniate korraldamine lihtsaks ja tõhusaks!

Iga ettevõtte puhul on toimivate e-lahenduste valik erinev. Oluline on, et otsuseid võetaks vastu teadlikult ja põhjendatult. Kogenud veebiturundaja Erti Luige (BigBank) sulest värskelt ilmunud „Internetiturundaja lauaraamat“ on praktiline ja mugav töövahend neile, kes turundust igapäevaselt oma ettevõttes korraldavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele