Iga ettevõtte puhul on toimivate e-lahenduste valik erinev. Oluline on, et otsuseid võetaks vastu teadlikult ja põhjendatult. Kogenud veebiturundaja Erti Luige (BigBank) sulest värskelt ilmunud „Internetiturundaja lauaraamat“ on praktiline ja mugav töövahend neile, kes turundust igapäevaselt oma ettevõttes korraldavad.
„Internetiturundaja lauaraamat“ koosneb üheksast peatükist: kodulehekülje loomine, veebitekstide koostamine, bännerreklaam, meiliturundus, otsinguturundus, suhtekorraldus internetis, kampaanialehekülgede loomine, sotsiaalmeediaturundus ja eestikeelses turundusalases kirjanduses esmakordselt ka mobiilne internetiturundus. Peatükkide esimeses pooles analüüsib autor iga turundusliigi teoreetilisi aspekte, teises osas käib samm-sammult koos lugejaga läbi kampaania korraldamise etapid. Peatükkide praktilisi osi rikastavad Eesti turundusmaastikult pärit näited sõnas ja pildis.