• 15.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamiturg langes eelmisel aastal ligi 7%

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2010. aastal 1,033 miljardi krooni ehk 66 miljoni euroni. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -7%. IV kvartali käive 304,4 miljonit krooni (19,5 miljonit eurot) oli võrreldes 2009. aasta IV kvartali käibega (304,8 miljoni krooniga) praktiliselt sama.
Aastat iseloomustas kvartalist kvartalisse liikuv trend järjest positiivsemate muutuste poole – kui I kvartalis oli turu langus veel ca -19% ning II kvartalis ca -8%, siis III kvartal oli juba eelmise aasta sama ajaga võrdne. Kui tavapäraselt on aasta väikseima käibega kvartal olnud suvine III kvartal, siis möödunud aastal olid võrdselt väikse mahuga I ja II kvartal, moodustades mõlemad aastakäibest ca 21%, suurimat käivet näitas aga traditsiooniliselt aasta viimane kvartal (ca 30%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele