14. märts 2011
Ainult tellijatele

Eesti meediareklaamiturg langes eelmisel aastal ligi 7%

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2010. aastal 1,033 miljardi krooni ehk 66 miljoni euroni. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -7%. IV kvartali käive 304,4 miljonit krooni (19,5 miljonit eurot) oli võrreldes 2009. aasta IV kvartali käibega (304,8 miljoni krooniga) praktiliselt sama.

Aastat iseloomustas kvartalist kvartalisse liikuv trend järjest positiivsemate muutuste poole – kui I kvartalis oli turu langus veel ca -19% ning II kvartalis ca -8%, siis III kvartal oli juba eelmise aasta sama ajaga võrdne. Kui tavapäraselt on aasta väikseima käibega kvartal olnud suvine III kvartal, siis möödunud aastal olid võrdselt väikse mahuga I ja II kvartal, moodustades mõlemad aastakäibest ca 21%, suurimat käivet näitas aga traditsiooniliselt aasta viimane kvartal (ca 30%).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700