• 28.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liis Luuri, MediaCom: ''Vene telekanalitesse reklaami planeerimisel ei tähenda suurim allahindlus parimat tulemust''

Uue aasta saabumisega tihenes vene telekanalite konkurents reklaamiturul. Senise kolme kanali asemel on nüüd võimalik reklaamiraha lausa viie kanali vahel jagada. Tekkinud on 3 gruppi, mille kaudu vene telekanalitesse reklaami osta saab. Kuidas selles olukorras oma kampaaniatele õiged kanalid ja/või kanalite kombinatsioonid leida? Nõu annab MediaCom'i teleplaneeringu juht Liis Luuri.
Sissejuhatuseks

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele