• 28.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liis Luuri, MediaCom: ''Vene telekanalitesse reklaami planeerimisel ei tähenda suurim allahindlus parimat tulemust''

Uue aasta saabumisega tihenes vene telekanalite konkurents reklaamiturul. Senise kolme kanali asemel on nüüd võimalik reklaamiraha lausa viie kanali vahel jagada. Tekkinud on 3 gruppi, mille kaudu vene telekanalitesse reklaami osta saab. Kuidas selles olukorras oma kampaaniatele õiged kanalid ja/või kanalite kombinatsioonid leida? Nõu annab MediaCom'i teleplaneeringu juht Liis Luuri.
Sissejuhatuseks

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele