27. veebruar 2011
Ainult tellijatele

Liis Luuri, MediaCom: ''Vene telekanalitesse reklaami planeerimisel ei tähenda suurim allahindlus parimat tulemust''

Uue aasta saabumisega tihenes vene telekanalite konkurents reklaamiturul. Senise kolme kanali asemel on nüüd võimalik reklaamiraha lausa viie kanali vahel jagada. Tekkinud on 3 gruppi, mille kaudu vene telekanalitesse reklaami osta saab. Kuidas selles olukorras oma kampaaniatele õiged kanalid ja/või kanalite kombinatsioonid leida? Nõu annab MediaCom'i teleplaneeringu juht Liis Luuri.

Sissejuhatuseks

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700