Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu: ''80% Estraveli turundustegevusest on e-turundus''
Estraveli arendusdirektor Matti Pruul, turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ning tegevjuht Anne Samlik 16. veebruaril 2011 Best Marketing Club'is
16. veebruari Best Marketing Club'is toimus arutelu, mida juhtisid Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu, arendusdirektor Matti Pruul ning tegevdirektor ja juhatuse liige Anne Samlik. Klubihommikul osalejad said teada, kuidas on Estravel saavutanud turul liidripositsiooni ning visioneerisid teemal „Milline võiks Estravel olla 5 aasta pärast“. Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.