• 16.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu: ''80% Estraveli turundustegevusest on e-turundus''

Estraveli arendusdirektor Matti Pruul, turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ning tegevjuht Anne Samlik 16. veebruaril 2011 Best Marketing Club'is
16. veebruari Best Marketing Club'is toimus arutelu, mida juhtisid Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu, arendusdirektor Matti Pruul ning tegevdirektor ja juhatuse liige Anne Samlik. Klubihommikul osalejad said teada, kuidas on Estravel saavutanud turul liidripositsiooni ning visioneerisid teemal „Milline võiks Estravel olla 5 aasta pärast“. Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele