Estraveli arendusdirektor Matti Pruul, turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ning tegevjuht Anne Samlik 16. veebruaril 2011 Best Marketing Club'is
16. veebruari Best Marketing Club'is toimus arutelu, mida juhtisid Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu, arendusdirektor Matti Pruul ning tegevdirektor ja juhatuse liige Anne Samlik. Klubihommikul osalejad said teada, kuidas on Estravel saavutanud turul liidripositsiooni ning visioneerisid teemal „Milline võiks Estravel olla 5 aasta pärast“. Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.