Eelmise aasta detsembris pea 500 000 euro suuruse kuukäibeni jõudnud Cherry Media eesmärgiks on saada kahe aasta jooksul käibe poolest Baltikumi suurimaks internetifirmaks. Cherry tegevjuhi Priit Tomp´i sõnul on Cherry laienemine ettevõtte arendamise seisukohast ainuõige samm. „Meie eesmärgiks on saada Baltikumi juhtivaks sotsiaalseks ostukeskkonnaks ning lisaks Läti üksuse loomisele on ettevõttel plaanis siseneda lähiajal Leedu turule,“ kommenteeris Priit Tomp.
„Cherry laienemine annab õige pea Eesti ettevõtetele uue võimaluse oma teenuseid ja tooteid Läti turul müüa. Eesti klientide jaoks tähendab see, et osa on võimalik saada ka Läti pakkumistest. Näiteks hotellide, spaade ning teiste turismiettevõtete jaoks kujuneb Cherry kindlasti heaks kanaliks naaberriigist uute klientide leidmisel,“ selgitas Priit Tomp laienemise tagamaid.