Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
4. veebruaril EALL konverents: ''Meedia ja poliitika: ajakirjandus poliitikateatris''
Eesti Ajalehtede Liidu konverents:"Meedia ja poliitika: ajakirjandus poliitikateatris"4. veebruar 2011 Tallinnas KUMU auditooriumisKAVA:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.