Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Broadline pakub tööd projektijuhile
ootab oma tiimi särasilmset ja teotahtelist projektijuhti, kelle igapäevaseks tööks on üritusturundus- ja promotsioonikampaaniate juhtimine ning planeerimine. Nõutud on kõrgharidus, inglise ja vene keele oskus ning eelnev töökogemus reklaami- või turundusvaldkonnas. Kandideerimiseks saada oma CV ja kaaskiri hiljemalt 31. jaanuariks aadressile
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.