• 14.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

smartAD käivitas terviseportaalide reklaamivõrgustiku

Eesti suurim internetireklaamivõrgustik smartAD käivitas koostöös Eesti suurimate terviseportaalidega Arst.ee, Inimene.ee ja Kliinik.ee uue terviseportaalide reklaamivõrgustiku, mis peaks täitma reklaamiturul oleva turuniši käsimüügiravimite ja muude tervisetemaatilistele teenustele-toodetele sihitatud reklaamikanalina. Kolme terviseportaali ühine külastatavus on ligi 150 000 unikaalset külastajat kuus, mis katab enamiku tervisest huvituvad inimesed Eestis.
Kliinik.ee eestvedaja Siim Nahkur kommenteeris: „Eestis on palju räägitud ühistest ettevõtmistest ja koostööst, kuid vähe ses valdkonnas ära tehtud. Meie otsustasime seekord, et kuigi konkureerime portaalide vahel edasi, tasub meil osa tegevusi ühiselt teha, mis toob kasu kõigile osapooltele.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele