• 10.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Daniel Vaarik: ''Äkki on tõesti nii, et turu väiksus on lihtsalt üks loll vabandus keskpärasusele?''

Daniel Vaarik kirjutab oma blogis Eesti turu väiksuse ja professionaalsuse teemal:
"Ma mäletan, kuidas kunagi ühe reklaamiagentuuri tüübiga rääkides tuli jutuks, et miks nad teevad reklaame, mis neile endile ei meeldi. “Keegi ei telli ju paremaid,” ütles ta. Ma tegin suu lahti, et midagi öelda aga siis panin kinni tagasi, sest ma ei osanud. Ilmselt mõtles tüüp seda, et raha makstakse liiga vähe, turg on liiga väike, tellijad liiga harimatud ning mis kõik muu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele