• 06.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade novembrikuus 2010

Novembris 2010 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 8 minut päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 51 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 46 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (25,5%), ETV (22,3%) ja TV3 (19,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (27,6%), RTR Planeta Baltic (10,3%) ja NTV Mir (9,6%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele