Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketing Club #13: Tallegg
Krista Kalbin viis klubihommikul turundusülesandena läbi fookusgrupi degusteerimise. Kõik kohalolijad kuulusid sihtgruppi ja said näha ning osaleda, kuidas ja milliste reeglite järgi toimub uue toote valikuprotsess Talleggis.
Best Marketing Club #13 Talleggi turundusjuht Krista Kalbin ja TNS Emori uuringuekspert Aivar Voog: kolmapäev, 1. detsember 2010: 9.00 – 11.30: Best Marketing: TNS Emor: TNS Emori koosolekusaal, Tammsaare Ärikeskus aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.