• 01.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

16. detsembril toimub Tallinnas seminar ''Mida hindu kujundades silmas pidada?''

Äripäev korraldab 16. detsembril hotellis Olümpia seminari „Mida hindu kujundades silmas pidada?“. Ettekanded annavad ideid praegu eriti aktuaalsel teemal, kuidas hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada. Psühholoogia professor Mare Pork (fotol) räägib, mida tunneb hindade tõustes klient. Reklaamiagentuuri Idea tegevjuht Evelin Mägioja jagab näpunäiteid, kuidas hinnatõusu põhjendada. Andres Arrak hoiatab vigade eest hindade muutmisel. Juttu tuleb ka Soome kogemustest eurole üleminekul, kuidas hoiduda kartellikokkuleppe süüdistusest, järgmise aasta hinnaprognoosidest jpm.
Teemad ja esinejad:· Ajaloo vaade: Mida on õppida Soome eurole ülemineku kogemusest? Advokaadibüroo SORAINEN juhtivpartner Pekka Puolakka· Seadusevaade: Mida pidada silmas, et hinnakujundusest ei tärkaks kartellikokkulepe? Konkurentsiameti järelevalveosakonna juhataja Juhan Põldroos· Suhtekorralduse vaade: Kuidas vajalikku hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada? Idea reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja· Psühholoogia vaade: Mida tunneb hindade tõustes klient? Tallinna Ülikooli psühholoogia professor Mare Pork· Hoiatav vaade: Milliseid vigu tehakse hindu muutes? Mainori Kõrgkooli Ärijuhtimise Instituudi direktor Andres Arrak· Arutlusring: Mida järgida hinnastamisel? Praktilist nõu jagavad Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna organisatsiooni ja juhtimise õppejõud ning AS Bermet juht Ergo Metsla, Swedbank Eesti makroanalüütik Maris Lauri, advokaadibüroo SORAINEN juhtivpartner Pekka Puolakka ja ERPLY müügidirektor Martti Paju.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele