29. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IPA Effectiveness Awards 2010 Grand Prix läks Hovisele

1. novembril jagati Londonis turundusefektiivsust väärtustava konkursi IPA (Institute of Practitioners in Advertising) Effectiveness Awards 2010 auhindu. Grand Prix' võitja Hovis (Premier Foods, UK) tõestas veenvalt, et loovuse ja efektiivsuse vahel on tihe seos. Kampaania "As good today as it's ever been", mis aitas raskustest välja ja tõi tagasi rahva südamesse Briti vanima leivabrändi Hovis, teenis iga kulutatud £1 kohta £5 tagasi, tuues Hovisele kokku £90m lisatulu. Loovagentuur: MCBD.

Kokku anti kolmekümnendat korda toimunud konkursil IPA Effectiveness Awards tänavu välja 7 kulda, 18 hõbedat ja 13 pronksi. Vaata kõiki IPA Effectiveness Awards 2010 võitjaid siit.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700