29. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IPA Effectiveness Awards 2010 Grand Prix läks Hovisele

1. novembril jagati Londonis turundusefektiivsust väärtustava konkursi IPA (Institute of Practitioners in Advertising) Effectiveness Awards 2010 auhindu. Grand Prix' võitja Hovis (Premier Foods, UK) tõestas veenvalt, et loovuse ja efektiivsuse vahel on tihe seos. Kampaania "As good today as it's ever been", mis aitas raskustest välja ja tõi tagasi rahva südamesse Briti vanima leivabrändi Hovis, teenis iga kulutatud £1 kohta £5 tagasi, tuues Hovisele kokku £90m lisatulu. Loovagentuur: MCBD.

Kokku anti kolmekümnendat korda toimunud konkursil IPA Effectiveness Awards tänavu välja 7 kulda, 18 hõbedat ja 13 pronksi. Vaata kõiki IPA Effectiveness Awards 2010 võitjaid siit.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700