• 24.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediaagentuurid asutasid esindusliidu

Üksteist Eesti juhtivat meediaagentuuri moodustasid Eesti Meediaagentuuride Liidu (EMAL), et koostöös esindada ning arendada ühingusse kuuluvate ettevõtete tegevust. Liidu liikmete käive moodustab ligi 70 % Eesti reklaamituru kogukäibest. Meediaagentuuride Liidu presidendi Aare Ristali (OMD) sõnul on liidu põhieesmärk liikmete vaheline koostöö ja infovahetus, samuti ühiskondlik meedia-alase tegevuse ja hariduse edendamine. „Seoses digiajastu tulekuga on meediaagentuuri ja meediastrateegia roll turundusprotsessis, efektiivsete tulemuste saavutamisel muutunud järjest tähtsamaks. Paljud reklaamiturul osalejad ei tunne meediaagentuuride oskusi ja võimalusi piisavalt," tõdes Aare Ristal. Ta lisas, et sellest lähtuvalt saab EMALi üheks prioriteetseks ülesandeks olema selgitustöö tegemine klientide ja tulevaste turundusprofessionaalide teadlikkuse tõstmise suunal.
„Meediaagentuuri rolli unikaalsus on ligipääs kahepoolsele infovoole. Ühelt poolt edastame kliendi turundussõnumeid läbi meediakanalite. Teisalt kogume tagasisidet ja infot tulemuslikkuse kohta. Täna suudavad ainult meediaagentuurid turundusele kulutatud raha tulemuslikkust mõõta," möönas Meediaagentuuride Liidu president.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele