Üksteist Eesti juhtivat meediaagentuuri moodustasid Eesti Meediaagentuuride Liidu (EMAL), et koostöös esindada ning arendada ühingusse kuuluvate ettevõtete tegevust. Liidu liikmete käive moodustab ligi 70 % Eesti reklaamituru kogukäibest. Meediaagentuuride Liidu presidendi Aare Ristali (OMD) sõnul on liidu põhieesmärk liikmete vaheline koostöö ja infovahetus, samuti ühiskondlik meedia-alase tegevuse ja hariduse edendamine. „Seoses digiajastu tulekuga on meediaagentuuri ja meediastrateegia roll turundusprotsessis, efektiivsete tulemuste saavutamisel muutunud järjest tähtsamaks. Paljud reklaamiturul osalejad ei tunne meediaagentuuride oskusi ja võimalusi piisavalt," tõdes Aare Ristal. Ta lisas, et sellest lähtuvalt saab EMALi üheks prioriteetseks ülesandeks olema selgitustöö tegemine klientide ja tulevaste turundusprofessionaalide teadlikkuse tõstmise suunal.