• 23.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Vodka läbis uuenduskuuri

Saaremaa Vodka, üks Eesti enimmüüdud kvaliteetviinasid, on alates novembrikuust uues kvaliteetses klaaspudelis, mis imiteerib ajaloolist saare naise tööriista – pesukurikat. Altia Eesti investeeris oma esindustoote brändiuuendusse ligi 7 miljonit krooni. Uue disaini autor on agentuur Kontuur.
Tooteuuendus tõi kaasa korkimis-, etikettimismasinate ja pudelivormide seadmete väljavahetamise. Uue pudeli silt on käsitöömaigulisem, rebitud servadega ja triibulisel paberil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele