22. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saaremaa Vodka läbis uuenduskuuri

Saaremaa Vodka, üks Eesti enimmüüdud kvaliteetviinasid, on alates novembrikuust uues kvaliteetses klaaspudelis, mis imiteerib ajaloolist saare naise tööriista – pesukurikat. Altia Eesti investeeris oma esindustoote brändiuuendusse ligi 7 miljonit krooni. Uue disaini autor on agentuur Kontuur.

Tooteuuendus tõi kaasa korkimis-, etikettimismasinate ja pudelivormide seadmete väljavahetamise. Uue pudeli silt on käsitöömaigulisem, rebitud servadega ja triibulisel paberil.

Altia Eesti tegevjuhi Ivar Ausi sõnul oli uuenduste tegemine tingitud soovist viia toote kvaliteet vastavusse selle pakendi ja visuaalse keelega.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700