• 18.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Tudish Piip

Klient: RimiAgentuur: Utopia
Tahan seekord rääkida positiivsest arengust ühe reklaamikampaania raames. Rimi Tudish Piip on pälvinud algusest saadik suurt tähelepanu ja torganud silma just oma erilisusega. Mainimist väärib ka see, et esimese hooga ei tundunud Tudis Piip minu jaoks kuidagi arusaadav ega ka loetav. Hea näide kliendi kindlameelsusest, kes endale võetud suunaga on edasi läinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele