• 16.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Ekspress: ''Ekspress Pro on meie jaoks äriprojekt, mille tasuvusperioodiks on maksimaalselt kolm aastat''

Novembrist 2010 ilmub Eesti Ekspress lisaks ajalehepaberile ka tahvelarvutis iPad.
Eesti turul on hetkel ca 3000 iPadi. Eesti Ekspressi peatoimetaja Priit Hõbemägi ennustuse kohaselt tõuseb järgmise aasta lõpuks, kui iPad meil juba ametlikult müügil on, iPadi omanike arv 10 000-le, kellest loodetavasti pooled ehk 5000 hakkavad Eesti Ekspressi iPadis lugema. Ligipääs ühele lehenumbrile iPadis hakkab maksma 1,59 EUR. Üks korralik iPad ise maksab praegu ca 15 000 EEK. Arvestades ka Eesti Ekspressi ilmselt suuri kulutusi lehe iPadi platvormi ehitamisele, küsis Best Marketing Eesti Ekspressilt: "Kas iPadi jaoks spetsiaalselt loodud toode Ekspress Pro on Eesti Ekspressi jaoks imago- või äriprojekt?":

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele