Veebiturunduse agentuur Altex Marketing OÜ lõi uue partnerturunduse võrgustiku, kus reklaamijad maksavad vaid tulemusi andnud reklaamide eest. Reklaamide avaldajaile jagatakse üle miljoni krooni avansina, et võrgustik kiiresti kasvaks.
"Pole saladus, et enamik ettevõtteid on pidanud oma turunduseelarvet drastiliselt vähendama. Seega otsivad paljud võimalusi maksta tulemuste, mitte tühjade lubaduste eest," märkis Altex Marketingi asutaja Robin Gurney. Tulemus, mille eest maksta, võib olla ükskõik mis, alates uudiskirja tellimisest, küsimustikule vastamisest või proovisõiduks aja kinni panemisest kuni kauba ostmiseni internetis, lisas ta.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.