• 27.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima brändi- ja kommunikatsioonijuht Ty Lehtmäe: ''Maxima tegutseb aktiivselt eesti rahvusest kliendi suunal''

Maxima uute retrohõnguliste klippide reklaamnägu Jana Pulk klubihommikul osalejatele mascarpone tordilõike jagamas.
Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna juht Ty Lehtmäe rääkis 27. oktoobril toimunud Best Marketing Club kohtumisel, et Maxima hoiab väga oma vene klienti, aga tegutseb praegu aktiivselt pigem eestlaste suunal. Maxima eesmärgiks on oma turuosa eestlaste hulgas kasvatada. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele