• 13.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karin Golubev: ''ROCK TABULA RAZA kampaania on tõstnud 6-pakkide müüki 20% enam kui lootsime''

Saku ROCKi sügiskampaania TABULA RAZA (tõlkes „puhas leht“ või siis rockilikult „maitse on, pilti pole“) on inspireeritud mõttest "Ükskõik, kas oled suur või väike – mängida meeldib meile kõigile". TABULA RAZA kampaania idee on panna kõik ROCKi fännid endale oma käe järgi ROCKi 6-pakke kujundama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele