12. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Karin Golubev: ''ROCK TABULA RAZA kampaania on tõstnud 6-pakkide müüki 20% enam kui lootsime''

Saku ROCKi sügiskampaania TABULA RAZA (tõlkes „puhas leht“ või siis rockilikult „maitse on, pilti pole“) on inspireeritud mõttest "Ükskõik, kas oled suur või väike – mängida meeldib meile kõigile". TABULA RAZA kampaania idee on panna kõik ROCKi fännid endale oma käe järgi ROCKi 6-pakke kujundama.

"Saku jaoks on kampaania peamisteks eesmärkideks tarbijate aktiveerimine, ROCKi brändi kuvandi tugevdamine läbi teistsuguse lähenemise ning ärilise poole pealt kindlasti müügi suurendamine, sest õlleäris on just multipakid need, mille müüginumbrid peale kuuma suve järsult kukuvad," ütles Best Marketingile ROCKi brändijuht Karin Golubev.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700