28. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Piret Mürk-Dubout, EMT turundusdirektor: ''Võitleme turuliidri positsiooni eest iga hinnaga (välja arvatud hinnaga)''

29. septembril toimus 11. Best Marketing Club hommikuseminar, kus turuliidri rõõmudest ja muredest rääkis EMT turundusdirektor Piret Mürk-Dubout.

"Turuliider peab käituma turuliidrina - mitte teisi kopeerima, vaid pidevalt ise ”lund ja jääd lahti lükkama”," ütles Piret Mürk-Dubout. Konkurendid aga kopeerivad EMT-d ülikiiresti. Kõige kiiremini on üht EMT veebikampaaniat kopeeritud 45 minutiga.

"Hinnaliider on hetkel Eestis Elisa. Laiema mainekuvandi ehk ”müüdi” järgi on ka Tele2 hinnaliider. Kaks selgelt hinnale fokusseeritud vastast teevad kvaliteedipositsioonis oleva EMT elu muidugi veelgi enam väljakutseid pakkuvaks," rääkis Piret Mürk-Dubout.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700