Advokaadibüroo Luiga Mody Hääl Borenius ja veebiagentuur OKIA koostasid hiljuti ülevaate Facebook'is reklaamimise reeglitest. Advokaat Kätlin Kiudsoo kirjutab reeglitest, mida oleks hea teada teenuste ja toodete reklaamimisel Facebookis.
Eesti Ettevõtjad haaravad üha enam ohje Facebook’is enda reklaamimisel, mis on paljudes kasutajates tekitanud kas poolehoidu või, vastupidi, meelehärmi. Tüüpiline reklaam on selline, kus kasutaja peab näiteks iPod’i võitmiseks hakkama ettevõtja Facebook’i lehe fänniks ja jagama ettevõtja infot oma Facebook’i „seinal“.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.