Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Egle Leino: ''Vaateaken on üks tähtsamaid kaupluse identiteedikandjaid''
Vaateaken on kaupluse seisukohast üks olulisemaid reklaamikanaleid, rääkimata selle identiteeti kandvast rollist. Et saada teada, mil moel ja kas üldse kaupmehed seda väärtuslikku tööriista kasutavad, hakkab Best Marketing nüüdsest kord kvartalis koostöös Egle Leinoga (fotol) avaldama ülevaadet Tallinna vaateakende kohta.
Egle Leino on viimased kuus aastat tegelenud kaupade väljapaneku ja vaateakende kujundusega. Alates sellest aastast on ta ka Viru Keskuse Parima Ostukeskkonna üks seitsmest žüriiliikmest, kelle ülesandeks on kaks korda aastas hinnata keskuse kõikide esinduste vaateaknaid, hinnakommunikatsooni ja kaupade väljapanekut.
Esimene lugu on sügishooaja akendest ehk sellest, kuidas hooaega sisse elatakse ja kas kaupmehed suudavad peale vahtralehtede ja vihmavarjude veel millegagi üllatada:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.