• 16.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Egle Leino: ''Vaateaken on üks tähtsamaid kaupluse identiteedikandjaid''

Vaateaken on kaupluse seisukohast üks olulisemaid reklaamikanaleid, rääkimata selle identiteeti kandvast rollist. Et saada teada, mil moel ja kas üldse kaupmehed seda väärtuslikku tööriista kasutavad, hakkab Best Marketing nüüdsest kord kvartalis koostöös Egle Leinoga (fotol) avaldama ülevaadet Tallinna vaateakende kohta.
Egle Leino on viimased kuus aastat tegelenud kaupade väljapaneku ja vaateakende kujundusega. Alates sellest aastast on ta ka Viru Keskuse Parima Ostukeskkonna üks seitsmest žüriiliikmest, kelle ülesandeks on kaks korda aastas hinnata keskuse kõikide esinduste vaateaknaid, hinnakommunikatsooni ja kaupade väljapanekut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele