• 16.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Egle Leino: ''Vaateaken on üks tähtsamaid kaupluse identiteedikandjaid''

Vaateaken on kaupluse seisukohast üks olulisemaid reklaamikanaleid, rääkimata selle identiteeti kandvast rollist. Et saada teada, mil moel ja kas üldse kaupmehed seda väärtuslikku tööriista kasutavad, hakkab Best Marketing nüüdsest kord kvartalis koostöös Egle Leinoga (fotol) avaldama ülevaadet Tallinna vaateakende kohta.
Egle Leino on viimased kuus aastat tegelenud kaupade väljapaneku ja vaateakende kujundusega. Alates sellest aastast on ta ka Viru Keskuse Parima Ostukeskkonna üks seitsmest žüriiliikmest, kelle ülesandeks on kaks korda aastas hinnata keskuse kõikide esinduste vaateaknaid, hinnakommunikatsooni ja kaupade väljapanekut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele